DARMOWA DOSTAWA OD 300 zł

Zapisz się do newslettera na dole strony i odbierz 5% rabatu na pierwsze zakupy.

Kariera w Luma Milanówek

Luma Milanówek


Luma Milanówek to rodzinna firma, która powstała z zamiłowania do jedwabiu i wyjątkowego rękodzieła. W ręcznie szytą galanterię jedwabną wkładamy całe serce, co sprawia że nasze produkty wyróżniają się wyjątkową jakością i niepowtarzalnym wzornictwem. 

Gotowa na rozpoczęcie swojej przygody w Luma Milanówek? Wyślij nam swoje CV i rozwijaj z nami markę oraz kultywuj piękną tradycję Milanówka, który przez lata słynął z najwyższej jakości jedwabiu!

Asystent/ka Zarządu - Office Manager

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Działu Administracji oraz efektywne wsparcie CEO w organizacji codziennej pracy
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań CEO
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji
  • Kadry
  • Zakupy artykułów biurowych
  • Płace i dokonywanie przelewów za faktury kosztowe
  • Przygotowywanie, redagowanie i uzgadnianie dokumentów oraz umów
  • Przygotowywanie raportów, zestawień, podsumowań oraz prezentacji
  • Asysta przy spotkaniach – przygotowanie dokumentacji, protokołowanie, dbanie o sprawny przebieg spotkań
  • Koordynacja pracy poszczególnych działów – zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz efektywnej współpracy między zespołami
  • Kontakt z klientami – obsługa bieżącej korespondencji, umawianie spotkań, udzielanie podstawowych informacji

Nasze wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku asystent/ki prezesa / dyrektora / zarządu lub office managera
  • Wysokie umiejętności organizacyjne i dbałości o szczegóły
  • Wysoka kultura osobista oraz zachowanie poufności w wykonywanych zadaniach
  • Duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • Dyspozycyjność, odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność zarządzania priorytetami
  • Prawo jazdy kat. B
  • Biegła znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Zaangażowanie i proaktywna postawa
  • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu fakturowania i finansów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Logiczne myślenie i umiejętność szybkiego łączenia faktów
  • Proaktywne podejście do pracy i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i terminowość
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazna atmosfera pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach

Specjalista ds. sprzedaży / sales specialist

Poszukujemy Specjalisty ds. sprzedaży, który pozyska klientów na nasz produkt, którym jest galanteria jedwabna jak również klientów na usługę jaką są warsztaty malowania na jedwabiu.

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów w sektorze B2B i budowanie długotrwałych relacji biznesowych
  • efektywna realizacja celów sprzedażowych
  • rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez przygotowywanie indywidualnych ofert
  • wyszukiwanie nowych kontaktów
  • raportowanie efektów swoich działań
  • doraźna pomoc w realizacji zamówień
  • tworzenie prezentacji

Nasze wymagania

  • doświadczenie w call center/ sprzedaży B2B - mile widziane
  • obsługa komputera, w tym Ms Excel, MS Word, Ms Powerpoint oraz Microsoft Outlook
  • zaangażowanie i wytrwałość
  • komunikatywność i nastawienie na rozwój
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja czasu i pracy
  • kreatywność i samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole
  • mile widziana znajomość programów graficznych

Oferujemy:

  • niezbędne narzędzia oraz merytoryczne wsparcie
  • praca na etat, w godzinach 8-16
  • wynagrodzenie stałe + system prowizyjny
  • możliwość rozwoju i awansu na account managera
  • pracę w młodym zespole i doskonałą atmosferę

Specjalista ds. zakupów - Kupiec

Twój zakres obowiązków

  • Zamawianie surowców, półproduktów, opakowań oraz gotowych produktów
  • Wybór i negocjacje z dostawcami – krajowymi i zagranicznymi
  • Tworzenie i obsługa baz danych dostawców oraz produktów
  • Współtworzenie oferty towarowej
  • Obsługa dokumentacji zakupowej i logistycznej (zamówienia, faktury, umowy)
  • Koordynacja produkcji oraz dostaw
  • Zarządzanie logistyką: planowanie dostaw, kontrola terminów i kosztów transportu
  • Przygotowywanie raportów i analiza działań zakupowych
  • Poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów i procesów

Nasze wymagania

  • Min. 2–3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w pracy z klientami lub dostawcami zagranicznymi
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • Umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobra organizacja pracy
  • Doskonała znajomość MS Excel (tabele przestawne, raporty, cenniki)
  • Skrupulatność, samodzielność, nastawienie na cel
  • Mile widziana znajomość branży poligraficznej oraz introligatorskiej

To oferujemy

  • Pracę w unikalnej, twórczej firmie z duszą
  • Opcję pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • Zniżki na firmowe produkty
  • Realny wpływ na kształt oferty produktowej