Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Podsumowanie zamówienia
Suma 0 zł
Cena uwzględnia rabaty
DARMOWA DOSTAWA OD 300 zł
Zapisz się do newslettera na dole strony i odbierz 5% rabatu na pierwsze zakupy.
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Darmowa dostawa!Podsumowanie zamówienia
Suma 0 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
-
Kariera w Luma Milanówek

Luma Milanówek to rodzinna firma, która powstała z zamiłowania do jedwabiu i wyjątkowego rękodzieła. W ręcznie szytą galanterię jedwabną wkładamy całe serce, co sprawia że nasze produkty wyróżniają się wyjątkową jakością i niepowtarzalnym wzornictwem.
Gotowa na rozpoczęcie swojej przygody w Luma Milanówek? Wyślij nam swoje CV i rozwijaj z nami markę oraz kultywuj piękną tradycję Milanówka, który przez lata słynął z najwyższej jakości jedwabiu!
Asystent/ka Zarządu - Office Manager
Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Działu Administracji oraz efektywne wsparcie CEO w organizacji codziennej pracy
- Zarządzanie kalendarzem spotkań CEO
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji
- Kadry
- Zakupy artykułów biurowych
- Płace i dokonywanie przelewów za faktury kosztowe
- Przygotowywanie, redagowanie i uzgadnianie dokumentów oraz umów
- Przygotowywanie raportów, zestawień, podsumowań oraz prezentacji
- Asysta przy spotkaniach – przygotowanie dokumentacji, protokołowanie, dbanie o sprawny przebieg spotkań
- Koordynacja pracy poszczególnych działów – zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz efektywnej współpracy między zespołami
- Kontakt z klientami – obsługa bieżącej korespondencji, umawianie spotkań, udzielanie podstawowych informacji
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku asystent/ki prezesa / dyrektora / zarządu lub office managera
- Wysokie umiejętności organizacyjne i dbałości o szczegóły
- Wysoka kultura osobista oraz zachowanie poufności w wykonywanych zadaniach
- Duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- Dyspozycyjność, odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność zarządzania priorytetami
- Prawo jazdy kat. B
- Biegła znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Zaangażowanie i proaktywna postawa
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu fakturowania i finansów
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Logiczne myślenie i umiejętność szybkiego łączenia faktów
- Proaktywne podejście do pracy i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu i terminowość
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
To oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Przyjazna atmosfera pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
Specjalista ds. sprzedaży / sales specialist
Poszukujemy Specjalisty ds. sprzedaży, który pozyska klientów na nasz produkt, którym jest galanteria jedwabna jak również klientów na usługę jaką są warsztaty malowania na jedwabiu.
Twój zakres obowiązków
- telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów w sektorze B2B i budowanie długotrwałych relacji biznesowych
- efektywna realizacja celów sprzedażowych
- rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez przygotowywanie indywidualnych ofert
- wyszukiwanie nowych kontaktów
- raportowanie efektów swoich działań
- doraźna pomoc w realizacji zamówień
- tworzenie prezentacji
Nasze wymagania
- doświadczenie w call center/ sprzedaży B2B - mile widziane
- obsługa komputera, w tym Ms Excel, MS Word, Ms Powerpoint oraz Microsoft Outlook
- zaangażowanie i wytrwałość
- komunikatywność i nastawienie na rozwój
- umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja czasu i pracy
- kreatywność i samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziana znajomość programów graficznych
Oferujemy:
- niezbędne narzędzia oraz merytoryczne wsparcie
- praca na etat, w godzinach 8-16
- wynagrodzenie stałe + system prowizyjny
- możliwość rozwoju i awansu na account managera
- pracę w młodym zespole i doskonałą atmosferę
Specjalista ds. zakupów - Kupiec
Twój zakres obowiązków
- Zamawianie surowców, półproduktów, opakowań oraz gotowych produktów
- Wybór i negocjacje z dostawcami – krajowymi i zagranicznymi
- Tworzenie i obsługa baz danych dostawców oraz produktów
- Współtworzenie oferty towarowej
- Obsługa dokumentacji zakupowej i logistycznej (zamówienia, faktury, umowy)
- Koordynacja produkcji oraz dostaw
- Zarządzanie logistyką: planowanie dostaw, kontrola terminów i kosztów transportu
- Przygotowywanie raportów i analiza działań zakupowych
- Poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów i procesów
Nasze wymagania
- Min. 2–3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w pracy z klientami lub dostawcami zagranicznymi
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- Umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobra organizacja pracy
- Doskonała znajomość MS Excel (tabele przestawne, raporty, cenniki)
- Skrupulatność, samodzielność, nastawienie na cel
- Mile widziana znajomość branży poligraficznej oraz introligatorskiej
To oferujemy
- Pracę w unikalnej, twórczej firmie z duszą
- Opcję pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
- Zniżki na firmowe produkty
- Realny wpływ na kształt oferty produktowej